Zamówienia publiczne na bieżące dostawy, usługi lub roboty budowlane dla spółek komunalnych: mechanizmy optymalizacji procesów zakupowych, ABRYS, szkolenie on-line

Kiedy:
9 grudzień 2021@09:00 – 12:00
2021-12-09T09:00:00+01:00
2021-12-09T12:00:00+01:00

Szkolenie on-line, które odbędziesz niezależnie od sytuacji.
Bez bezpośredniego kontaktu z prowadzącym lub innymi uczestnikami szkolenia.
Wiedza przekazana dokładnie w tej samej formie, jak podczas szkoleń stacjonarnych.

  • przedstawiciele przedsiębiorstw i spółek komunalnych
  • przedstawiciele wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej
  • specjaliści ds. zamówień publicznych
  • członkowie komisji przetargowych
  • uczestnicy przetargów
  • wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne w rozmaitych obszarach
  • audytorzy i pracownicy do spraw kontroli zamówień

DLA KOGO SZKOLENIE?

 

Przedmiotem szkolenia jest przybliżenie mechanizmów pozwalających na sprawne a jednocześnie zgodne z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nabywanie usług, dostaw lub robót budowlanych niezbędnych dla zapewnienia bieżącego funkcjonowania spółki komunalnej, w tym przy uwzględnieniu sytuacji awaryjnych i nieprzewidywalnych – zarówno obiektywnie jak i z perspektywy spółki, ze względu na decyzję właścicielską.

W toku spotkania, w oparciu o doświadczenie prowadzącego, jak i analizę orzecznictwa oraz stanowisk kontrolnych omówione zostaną:

1) mechanizmy kontraktowania, w tym np. umowa ramowa oraz dynamiczny system zakupów;

2) dopuszczalne tryby awaryjne, wraz z ich porównaniem oraz analizą przesłanek umożliwiających ich zastosowanie;

3) kontraktowe formuły współdziałania spółek komunalnych, w tym między sobą jak i JST będącymi ich właścicielami;

4) kontraktowe instrumenty uelastyczniania stosunków kontraktowych na etapie realizacyjnym.

Wskazane powyżej zagadnienia zostaną omówione w sposób całościowy, dotyczący zarówno etapu wdrożenia współpracy, przygotowania postępowania, jego przeprowadzenia, jak i wykonania umowy.

Koszt udziału w szkoleniu

 

299 zł netto + VAT

367,77 PLN brutto

 
 
 

1. Zarejestruj się, podczas rejestracji podaj swój e-mail (warunek konieczny)

2. Na wskazany e-mail, otrzymasz link do transmisji online (godzinę przed wydarzeniem)

3. Kliknij w niego, podaj swoje imię i nazwisko oraz wcześniej podany e-mail

4. Zostaniesz zalogowany do pokoju, w którym odbędzie się szkolenie

5. Po każdym module lekcji, będzie możliwość bezpośredniej rozmowy z prowadzącym, w formie zadania pytań „na żywo”

6. W czasie trwania lekcji istnieje możliwość zadania pytania, jednak odpowiedzi będą udzielane w przerwie

Szkolenie – krok po kroku

 

Prowadzący szkolenie

Konrad Różowicz

Prawnik w Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski&Partners w Poznaniu, specjalizujący się w prawie zamówień publicznych oraz partnerstwie publiczno-prywatnego. W swojej dotychczasowej pracy zawodowej nabył doświadczenie w obsłudze prawnej zamawiających, wykonawców oraz podwykonawców doradzając im zarówno w zakresie spraw związanych z planowaniem i udzielaniem zamówień publicznych, ubieganiem się o uzyskanie zamówień, jak również powstających w związku z realizacją umów w sprawie zamówień publicznych czy umów o podwykonawstwo. Posiada także doświadczenie w reprezentowaniu klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz organami kontroli, w szczególności Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych. Swoją pracę zawodową łączy z działalnością naukową, popularyzatorską oraz szkoleniową. Autor książek, komentarzy praktycznych, dziesiątków artykułów specjalistycznych oraz naukowych publikowanych w czasopismach zamówieniowych, w tym szeregu dotyczących nowego P.z.p. Trener z bogatym doświadczeniem w szkoleniach grupowych oraz konsultacjach indywidualnych.