Szkolenie on-line, które odbędziesz niezależnie od sytuacji.
Bez bezpośredniego kontaktu z prowadzącym lub innymi uczestnikami szkolenia.
Wiedza przekazana dokładnie w tej samej formie, jak podczas szkoleń stacjonarnych.
- przedstawiciele przedsiębiorstw i spółek komunalnych
- przedstawiciele wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej
- specjaliści ds. zamówień publicznych
- członkowie komisji przetargowych
- uczestnicy przetargów
- wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne w rozmaitych obszarach
- audytorzy i pracownicy do spraw kontroli zamówień
DLA KOGO SZKOLENIE?
Przedmiotem szkolenia jest przybliżenie mechanizmów pozwalających na sprawne a jednocześnie zgodne z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nabywanie usług, dostaw lub robót budowlanych niezbędnych dla zapewnienia bieżącego funkcjonowania spółki komunalnej, w tym przy uwzględnieniu sytuacji awaryjnych i nieprzewidywalnych – zarówno obiektywnie jak i z perspektywy spółki, ze względu na decyzję właścicielską.
W toku spotkania, w oparciu o doświadczenie prowadzącego, jak i analizę orzecznictwa oraz stanowisk kontrolnych omówione zostaną:
1) mechanizmy kontraktowania, w tym np. umowa ramowa oraz dynamiczny system zakupów;
2) dopuszczalne tryby awaryjne, wraz z ich porównaniem oraz analizą przesłanek umożliwiających ich zastosowanie;
3) kontraktowe formuły współdziałania spółek komunalnych, w tym między sobą jak i JST będącymi ich właścicielami;
4) kontraktowe instrumenty uelastyczniania stosunków kontraktowych na etapie realizacyjnym.
Wskazane powyżej zagadnienia zostaną omówione w sposób całościowy, dotyczący zarówno etapu wdrożenia współpracy, przygotowania postępowania, jego przeprowadzenia, jak i wykonania umowy.
1. Zarejestruj się, podczas rejestracji podaj swój e-mail (warunek konieczny)
2. Na wskazany e-mail, otrzymasz link do transmisji online (godzinę przed wydarzeniem)
3. Kliknij w niego, podaj swoje imię i nazwisko oraz wcześniej podany e-mail
4. Zostaniesz zalogowany do pokoju, w którym odbędzie się szkolenie
5. Po każdym module lekcji, będzie możliwość bezpośredniej rozmowy z prowadzącym, w formie zadania pytań „na żywo”
6. W czasie trwania lekcji istnieje możliwość zadania pytania, jednak odpowiedzi będą udzielane w przerwie
Szkolenie – krok po kroku
Prowadzący szkolenie
Konrad Różowicz
Prawnik w Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski&Partners w Poznaniu, specjalizujący się w prawie zamówień publicznych oraz partnerstwie publiczno-prywatnego. W swojej dotychczasowej pracy zawodowej nabył doświadczenie w obsłudze prawnej zamawiających, wykonawców oraz podwykonawców doradzając im zarówno w zakresie spraw związanych z planowaniem i udzielaniem zamówień publicznych, ubieganiem się o uzyskanie zamówień, jak również powstających w związku z realizacją umów w sprawie zamówień publicznych czy umów o podwykonawstwo. Posiada także doświadczenie w reprezentowaniu klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz organami kontroli, w szczególności Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych. Swoją pracę zawodową łączy z działalnością naukową, popularyzatorską oraz szkoleniową. Autor książek, komentarzy praktycznych, dziesiątków artykułów specjalistycznych oraz naukowych publikowanych w czasopismach zamówieniowych, w tym szeregu dotyczących nowego P.z.p. Trener z bogatym doświadczeniem w szkoleniach grupowych oraz konsultacjach indywidualnych.