Pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Staramy się, aby zadania naszych spółek zostały wykonane jak najlepiej, a nasza praca zauważona przez nasze otoczenie. Dbamy też o nasze zespoły pracownicze. Codziennie komunikujemy się ? ze sobą, ze współpracownikami, z przełożonymi i podwładnymi, z mediami i społecznością lokalną. Od jakości tej komunikacji zależy jakie będziemy mieli samopoczucie i jak sprawnie będziemy funkcjonować, jak efektywne będą nasze zespoły i jak postrzegać naszą pracę będzie otoczenie.
Kryzys związany z koronawirusem w dużym stopniu przebiega w sferze percepcji. To sposób postrzegania tego zagrożenia i obawy z nim związane kreują rzeczywistość, w której nasze firmy i organizacje stają wobec weryfikacji zaufania do nich ze strony społeczności lokalnej (klientów, petentów), instytucji i podmiotów, z którymi współpracujemy. Wymaga to określonych działań komunikacyjnych skierowanych zarówno do własnych pracowników, jak i otoczenia zewnętrznego.
Zatem jeśli chcesz:
– dowiedzieć się jak pozytywnie myśleć, radzić sobie ze stresem i kreatywnie rozwiązywać codzienne problemy
– spojrzeć optymistycznie w przyszłość i być liderem
– sprawnie komunikować się w swoim zakładzie pracy i sprawnie zarządzać zespołem w sytuacji kryzysu
– doprowadzić do pozytywnego postrzegania pracy i osiągnięć swojego zakładu przez sąsiadów, społeczność lokalną i media
– dowiedzieć się jak w prawidłowy sposób przekazywać komunikaty do lokalnej społeczności
Więcej informacji na stronie: https://komunikacja.abrys.pl/
Wiele zależy teraz od rozsądnych i spokojnych decyzji liderów, prezesów, szefów spółek z naszej branży. Dlatego bardzo wązne jest aby właśnie teraz pozytywnie myśleli i dobrze komunikowali to swoim pracownikom. Roześlijcie do swoich członków proszę, bo to naprawdę może się teraz przydać.
W razie pytań prosimy o kontakt z Panem Mateuszem Dziurlikowskim, koordynatorem wydarzenia:
e-mail: m.dziurlikowski@abrys.pl
telefon: 784 036 990